تردمیل پاندا DK15D
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

 قابلیت تاشوندگی دارد که کاربر با استفاده از جک گازی آن می تواند به راحتی تردمیل را جمع کند و از باقی فضای خانه استفاده کند. این دستگاه چند منظوره بوده و دارای دمبل، ماساژور و ... است که کاربر با استفاده از آنها می تواند بدون اینکه لازم باشد جا به جایی انجام بدهد، ورزش خوبی را برای ارتقای سلامتی و رسیدن به تناسب اندام انجام بدهد. این تردمیل دارای موتوری به قدرت 2 اسب بخار است که می تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی بشود.

این تردمیل می تواند تا 15 درجه به کاربران خود شیب ارائه دهد و آنها کوه نوردی و تپه نوردی را برای خود شبیه سازی کنند. برای راحت جابه جا شدن این دستگاه چرخ هایی در زیر پایه های این تردمیل تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها می تواند دستگاه را حرکت بدهد و در سایر فضاهای خانه ازتردمیل استفاده کند. با استفاده از این دستگاه هوازی می توانید به راحتی به تقویت سیستم قلبی و عروقی خود بپردازید و سریعتر به اهداف تناسب اندام و ارتقای سلامتی برسید. این دستگاه دارای 12 برنامه از پیش تعیین شده است که با انتخاب یکی از آنها میتوانید ورزش مناسبی انجام بدهید و سریعتر به اهداف خود برسید.

نمایشگر این دستگاه قادر است سرعت، زمان، مسافت، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد. فضای دویدن یا همان ابعاد تسمه این دستگاه 42*121سانتی متر است. ترمز ایمنی که این تردمیل سبب می شود در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، دستگاه فورا خاموش بشود و از به وجود آمدن خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری کند. این دستگاه ساخت کشور چین، تحت لیسانس کشور تایوان بوده و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در صورت نیاز کاربران می توانند از آنها استفاده کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: